متا NFT ها را در اینستاگرام و فیسبوک قطع می کند

IMG_20230314_083114_161

ویژگی‌های کوتاه‌مدت NFT برای اولین بار در ماه مه ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد، اما مدیر فناوری مالی متا گفت که ابزارهای تمرکز در مکان‌های دیگر را «پیچیده» می‌کند.

شرکت بزرگ فناوری متا حدود 10 ماه پس از اولین راه‌اندازی، ویژگی‌های توکن غیرقابل تعویض خود را در پلتفرم‌های رسانه اجتماعی خود، فیس‌بوک و اینستاگرام حذف می‌کند.

 استفان کسریل، رئیس بازرگانی و فناوری‌های مالی متا، این خبر را در 13 مارس توییت کرد و گفت که متا در حال کاهش پشتیبانی NFT خود برای تمرکز بر روش‌های دیگر برای حمایت از سازندگان، افراد و مشاغل است.

در سراسر شرکت ما در حال بررسی دقیق مواردی هستیم که برای افزایش تمرکز خود اولویت بندی می کنیم. فعلاً مجموعه‌های دیجیتالی (NFT) را کنار می‌گذاریم تا روی راه‌های دیگری برای حمایت از سازندگان، افراد و کسب‌وکارها تمرکز کنیم.

Kasriel اضافه کرد که این شرکت همچنان راه‌هایی را برای کاربران برای «ارتباط با طرفداران خود و کسب درآمد» در اولویت قرار می‌دهد و بر ابزارهایی مانند ایجاد ریل پرداخت بر روی پلتفرم خود و از طریق برنامه‌های پیام‌رسان خود، همراه با کسب درآمد از Reels، ویدیوهای کوتاهی که دارای ویژگی هستند، تمرکز خواهد کرد. در فیس بوک و اینستاگرام

 به طور خاص، Kasriel به تمرکز بر Meta Pay، پلتفرم پرداخت شرکت اشاره کرد که در آینده می‌تواند از ارزهای دیجیتال براساس پرونده‌های علامت تجاری از ماه می پشتیبانی کند.

و ما به سرمایه گذاری در ابزارهای فین تک که مردم و کسب و کارها برای آینده به آن نیاز خواهند داشت، ادامه خواهیم داد. ما پرداخت‌ها را با Meta Pay ساده‌سازی می‌کنیم، و پرداخت‌ها را آسان‌تر می‌کنیم، و در پرداخت‌های پیام‌رسانی در سراسر Meta سرمایه‌گذاری می‌کنیم. 

NFTها در پلتفرم‌ها عمر نسبتاً کوتاهی داشتند، زیرا آزمایش در ماه مه با سازندگان منتخب در اینستاگرام قبل از گسترش به فیس‌بوک در ماه ژوئن آغاز شد.

 مارک کولسر، پادکست، گفت که این اقدام “برای شرکتی که قرار است درازمدت فکر کند کوته فکرانه به نظر می رسد” و خواستار شفافیت در مورد تصمیم متا برای لغو پشتیبانی NFT شد.

Related Posts

Leave a comment