ماینرهای بیت کوین در ماه اکتبر بیشتر از آنچه که استخراج کردند بیت کوین فروختند.

photo_2023-11-12_10-19-55

میزان انحلال توسط 13 شرکت برتر استخراج معدن عمومی به سود ماهانه 30 درصدی بیت کوین منجر شد، زیرا شرکت ها 5492 بیت کوین به ارزش تقریباً 164 میلیون دلار فروختند.

برای اولین بار در سه ماه گذشته، 13 شرکت برتر استخراج ارز دیجیتال، بیت کوین (BTC) بیشتری نسبت به تولید خود فروخته اند.

بر اساس پلتفرم تحقیقاتی استخراج بیت کوین TheMinerMag، نسبت انحلال به تولید برای ماینرهایی مانند Marathon Digital، Core Scientific، Argo Blockchain، Bitfarms، Bit Digital، Hut 8، Iris Energy و Terawulf در ماه اکتبر 105 درصد بود، به این معنی که آنها همه را فروختند. سکه های استخراج شده آنها به اضافه دارایی های دارایی آنها.
در ماه اکتبر، صعود 28 درصدی بیت کوین به حدود 35000 دلار، دارایی دیجیتال پیشرو را به بالاترین سطح در 18 ماه گذشته رساند. میزان انحلال توسط 13 شرکت برتر استخراج معدن عمومی به سود ماهانه 30 درصدی بیت کوین منجر شد، زیرا شرکت ها 5492 بیت کوین به ارزش تقریباً 164 میلیون دلار فروختند.

نسبت انحلال به تولید اکتبر بالاتر از ماه های جولای، آگوست و سپتامبر بود که به ترتیب 64، 77 و 77 درصد بود. این نسبت زمانی به اوج خود رسید که بازار نزولی در ژوئن 2022 شروع به کاهش تلفات خود کرد و به 360 درصد رسید و در آگوست همان سال به حدود 80 درصد سقوط کرد.

شایان ذکر است، برخی از شرکت‌های استخراج به‌طور مداوم تمام بیت‌کوین استخراج‌شده خود را هر ماه به فروش می‌رسانند، اما شرکت‌هایی مانند Marathon، Hut 8، Cipher، CleanSpark و Bit Digital از استراتژی ترکیبی خزانه‌داری استفاده می‌کنند و در ماه اکتبر بیشتر از ماه‌های قبل نقدینگی کردند. Bit Digital و Hut 8 که به ترتیب 422 و 365 BTC فروختند، بالاترین نسبت های فردی را داشتند و بیش از 300٪ از تولیدات ماهانه خود را نقد کردند.

آماده سازی برای هاوینگ آینده بیت کوین
استخراج‌کنندگان بیت‌کوین می‌توانند بخش بیشتری از دارایی‌های استخراج‌شده خود را به دلایل متعددی از جمله پر کردن ذخایر نقدی خود یا دریافت سود ناشی از افزایش قیمت‌ها، بفروشند. یکی دیگر از دلایل اصلی این است که برای آماده شدن برای رویداد نصف شدن بیت کوین، پول نقد ذخیره کنید، که پاداش بلاک آنها را به نصف کاهش می دهد.

Related Posts

Leave a comment